Stan pacjenta: PRZYPADEK PILNY | Średni czas oczekiwania: brak danych | Liczba osób oczekujących: 1 | Aktualizacja danych: 02/2020 |
Stan pacjenta: PRZYPADEK STABILNY | Średni czas oczekiwania: brak danych | Liczba osób oczekujących: 5 | Aktualizacja danych: 02/2020 |
Stan pacjenta | PRZYPADEK PILNY | PRZYPADEK STABILNY |
---|---|---|
Liczba osób oczekujących | 1 | 5 |
Średni czas oczekiwania | brak danych | brak danych |
Liczba osób obsłużonych w miesiącu | brak danych | brak danych |
Pierwszy wolny termin* | 27.04.2024 | 27.04.2024 |
Aktualizacja danych | 02/2020 | 02/2020 |
Jestem 23 letnim chłopakiem z problemami, leczącym się od kilku miesięcy psychiatrycznie na depresję i fobie społeczne, zapisałem się do kardiologa również z problemami z sercem i czekałem kilka miesięcy na termin (nadciśnienie). Pani w recepcji kompletny brak wiedzy i arogancja. Od samego wejścia do recepcji "problemy z komputerkiem i nerwacje", nie przyjęli mnie, bo w ich bazie nie mam ubezpieczenia, mimo że jestem na zwolnieniu chorobowym po zamknięciu firmy z powodu koronawirusa i według informacji z ZUS oraz NFZ mam prawo do leczenia i znam swoje prawa. Pani postraszyła, że jeśli mnie przyjmą i podpiszę papierek, będę płacił sporo pieniędzy i to wcale nie 50zł. Mało tego, gdy zaznaczałem, że jestem na zwolnieniu pani zwracała się do mnie w stylu "ręce mi opadają", mówiła to do mnie patrząc się na mnie. Za takie traktowanie ludzi z problemami 1 gwiazdka to zbyt wiele z mojej strony. Po wielu innych negatywnych ocenach na google w kierunku recepcjonistek widzę, że nie jestem sam. Chciałbym to nagłośnić.
Bardzo proszę o zarejestrowanie mnie na najbliższy wolny termin .Mam skierowanie od lekarza neurologa do poradni kardiologicznej .Bardzo proszę o podanie terminu na maila.